Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
yfkelover schreef:Max66 ik heb ook een pony verkocht en ze zou haar nooit weg doen zei ze maar dat gebeurde dus wel en mijn dochter heeft ook geen afscheid kunnen nemen zo banketstaaf we kunnen haar ook niet weer vinden en daarheeft mijn kind na 1,5 jaar nog last van dus ja ik snap heel goed dat je boos bent op de staleigenaar ook al ging alles heel snel had hij op zijn minst het aan jullie zelf kunnen vertellen
Degene die hem ook wel snappen hebben waarschijnlijk geen kinderen
bartjeminoes schreef:yfkelover schreef:Max66 ik heb ook een pony verkocht en ze zou haar nooit weg doen zei ze maar dat gebeurde dus wel en mijn dochter heeft ook geen afscheid kunnen nemen zo banketstaaf we kunnen haar ook niet weer vinden en daarheeft mijn kind na 1,5 jaar nog last van dus ja ik snap heel goed dat je boos bent op de staleigenaar ook al ging alles heel snel had hij op zijn minst het aan jullie zelf kunnen vertellen
Degene die hem ook wel snappen hebben waarschijnlijk geen kinderen
Neee idd ik ben 17 dus heb nog geen kinderen nee... Verder was mijn reactie ook niet banketstaaf bedoelt maar kinderen of niet je kan evengoed ook zijn kant snappen en ik snap ze toevallig allebei.
max66 schreef:De titel zegt het al. Bij ons op stal staat iemand die altijd al slecht van betalen was, maar hij betaalde altijd wel (soms wel drie maanden achterstand wat ineens betaald moest worden!).
Maar nu loopt ie al vier maanden achter met betalen en er is geen voorzuitzicht dat ie gaat betalen, hij heeft geen geld zegt ie.
Wat moet je nu met zo'n situatie? De staleigenaar ligt er zo ongeveer wakker van. De staleigenaar wil ook niet meer voor de kosten opdraaien, maar ja, wat moet je dan? Ik weet geen oplossing. De pony kan er niks aan doen natuurlijk en moet gewoon zijn natje en droogje hebben!
Wie heeft er ervaring mee en hoe hebben jullie het opgelost?