Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ELpatcho schreef:Amalarab schreef:
Zulke dingen hebben wij dus van de zomer met veel zorg (en geld) erin gelegd, Maar ondanks dat we alles gedaan hebben zoals de leverancier ons verteld heeft trappen ze al de grond die eronder lag ertussen door omhoog en verdwijnen die rot dingen dus langzaam onder de grond..
jacqdenh schreef:Ik heb een pensionstal en hier is het ook een drama , paarden staan noodgedwongen in de bak waar het nog enigzins te doen is.we zijn druk in de weer de padocks op te knappen maar kunnen pas van de zomer met zwaar matriaal bij de 2 grootste padocks.Helaas ben ik door de modder al 2 pensioners kwijt en ik werk me uit de naad om zoveel mogelijk water kwijt te raken. ik hoop op een poosje droog weer en dat het maar snel weer voorjaar mag worden.en dan graag 2 nieuwe pensioners zonder prinsessengedrag.Als je iemand weet houd ik me aanbevolen
liekensancho schreef:@ keona, alles blijft 'vastzuigen'.. en omdat ik ernstig reuma heb ( ben net met nieuwe medicatie begonnen) is het voor mij enorm pijnlijk door die modder te worstelen, alles blijft vast gezogen in die blubber. Zelfs de paarden rennen door de ergste stukken omdat ze het enorm vervelend vinden
ELpatcho schreef:Amalarab schreef:
Zulke dingen hebben wij dus van de zomer met veel zorg (en geld) erin gelegd, Maar ondanks dat we alles gedaan hebben zoals de leverancier ons verteld heeft trappen ze al de grond die eronder lag ertussen door omhoog en verdwijnen die rot dingen dus langzaam onder de grond..