Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cassidy schreef:Foei Vuurneon. Zo krijg je een paard dat helemaal niet meer in de buurt van draad wil komen, en ook de wei niet meer op wil (of af wil) ...![]()
Gini schreef:Hee, Cassidy, wat kan jij uit de hoogte doen. Edit: blij dat je nog even iets hebt toegevoegd aan je bericht, komt al heel wat sympathieker over. Dank je wel!
Dit topic wordt geplaatst en iedereen geeft zijn mening. Persoon X vindt het een geweldige oplossing, persoon Y zou het nooit gebruiken en vindt het maar niets. Ik hoor bij de Y-groep, dat mag toch. Ik heb de mening van een ander nooit bekritiseert of in twijfel getrokken, maar ik moet mij hier verantwoorden dat het niet mooi meer is.
Cassidy schreef:als het gebruik van deze overdreven tool in geval van simpelweg stampen tijdens etenstijd het probleem oplost en de eigenaar het geld daarvoor overheeft, waarom niet?
Sylvia_B schreef:xx
Cassidy schreef:Sylvia_B schreef:xx
Ik vind het jammer dat je je eerdere verhaal hier in dit topic hebt verwijdert, want ik heb met je te doen. Als je al zo vaak voor het punt gestaan hebt van inslapen van een paard, en je haar toch iedere keer weer bij je hebt kunnen houden, dan neem ik daarvoor mijn petje voor je af. Je hebt niet gezegd dat je extreme maatregelen hebt genomen dus ik snap niet dat je je verhaal hebt verwijdert. Zoals je al zei, je paardje is onverkoopbaar met deze blessure, dus wat geeft het om dit hier neer te zetten? Het is wel een bewijs dat paarden van alles uit kunnen spoken, en geen bewijs dat jij ooit iets verkeerd hebt gedaan.
Citaat:Sylvia, laat je idd niet censureren door een andere mening. Ik veroordeel niemand.