Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vjestagirl schreef:thyra89 schreef:Ik zou mijn hond wel willen laten cremeren, en wat ik dan met de as ga doen? Geen idee nog eigenlijk. Denk dat ik van een deel een tattoo zou laten maken en de rest in een mooie urn ergens in huis neer zou zetten
As tattoo's mogen niet in Nederland.
Magrathea schreef:Vjestagirl schreef:As tattoo's mogen niet in Nederland.
Ik kende anders wel iemand die het heeft laten doen (paar jaar terug).
Mijn gerbils begraaf ik bij het bosje hier in de buurt, heb zelf geen tuin namelijk en weggooien kan ik niet over mijn hart verkrijgen. Katten zit ik aan te denken om ze op te geven voor het dieren-donorcodicil, dan doneer je het kadaver aan de UU, die het gebruiken voor de studenten diergeneeskunde. Daarmee red je weer het leven van een proefdier dat voor dit doel wordt gefoktOok slechte paardenbenen enzo kunnen ze goed gebruiken om te bekijken.
xBerber schreef:Wij hebben 1 jaar en 20 dagen geleden onze lieve, 7 jarige hond inlatenslapen omdat hij de ergste (Naar mijn vinden) ziekte had die je maar kon voorstellen. Hij had een tumor in zijn buik, en een tijd later wss ook in zijn hersenen waardoor hij epileptishe aanvallen kreeg, en na een x of 4 waren we er klaar mee en vonden we dat het egoistisch was om hem te laten leven.. Het was wel even slikken toen we hem inlieten slapen. Eingelijk was ie op die tumoren en aanvallen na gewoon kerngezond.. het was best een raar gezicht. Ik mis hem nog steeds en we hebben hem inlaten slapen. Hij is uitgestrooid over een weiland samen met nog meer andere dieren. Wel hebe ik een plukje van zijn staart (Koiker x Border Collie, mega lange zwabberende kwispellende staart) en zijn rubberen bot nog op mijn kamer liggen..