Nu heeft ie ze ook niet meer.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
granu schreef:Gini schreef:Ik wil het eigenlijk best wel eens proberen, maar in België kennen ze dit blijkbaar nog niet voldoende grmbl.
laat ons zeggen dat het al zo goed gekend is in België dat het niet meer verdeeld wordt....
Je kan het ook zo bekijken
DubbelDun schreef:@gini: die Plospan is bij jullie wel érg duur hoor
Of houtkorrels in gebruik écht goedkoper zijn weet ik niet. Vergeet niet dat je altijd eerst de hoeveelheid zakken nozig hebt om een eerste bed te maken. Daarna is het met één zak per week erbij net zo duur als wanneer je wekelijks een zak houtkrul gebruikt.
Gini schreef:Zijn de German Horse Pellets en die van Voergezond de enige houtkorrels speciaal voor paarden gemaakt?
En wat is het prijsverschil tussen stro- en houtkorrels? Want hier staat dat die opmerkelijk goedkoper zijn, maar 8,55 per zak (Voergezond) vind ik precies niet zo goedkoop.
Edit: Plospan is zelfs 12,69 hier.
madamX schreef:Die van voergezond zitten in zakken van 20 kg of vaten van 140 kg; per kg dus goedkoper dan hier genoemde prijzen van zakken van 14 kg....
In alle opzichten vind ik houtkorrels beter en goedkoper (mits je de goede kwaliteit hebt maar dat geldt voor elk strooisel).