Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hinke schreef:Ik heb welgeteld 3 mensen in het hele topic gezien waar ze minder dan 4 uur buiten komen. Iets zegt mij dat dit niet helemaal representatief isOf de mensen met 'stalpaarden' durven niet te reageren, of iedereen die dit topic leest woont landelijker dan ik.
MarrieLeen schreef:Het is ook wel ernstig afhankelijk van de bodem hè.Zandgrond en klei kan het al een stuk langer dan op veen.
Bij ons in het veen is nat gewoon nat, en kunnen ze echt niet meer op de wei.. Dan lopen ze het hele land stuk.
Dus die luxe hebben velen helaas niet..
Hinke schreef:Ik heb welgeteld 3 mensen in het hele topic gezien waar ze minder dan 4 uur buiten komen. Iets zegt mij dat dit niet helemaal representatief isOf de mensen met 'stalpaarden' durven niet te reageren, of iedereen die dit topic leest woont landelijker dan ik.
mika11 schreef:Hinke schreef:Ik heb welgeteld 3 mensen in het hele topic gezien waar ze minder dan 4 uur buiten komen. Iets zegt mij dat dit niet helemaal representatief isOf de mensen met 'stalpaarden' durven niet te reageren, of iedereen die dit topic leest woont landelijker dan ik.
Dat komt omdat mensen die 24/7 hun paard buiten hebben staan, altijd als eersten reageren in zulk soort topics.![]()
Dat is me al zo vaak opgevallen.
Lijkt wel een nest wat elke keer openbarst als er zo'n topic wordt gemaakt.