Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Abiola schreef:Heel vervelend, maar het is maar twee tientjes per paard moet je maar denken. Ik hoop voor jou dat ze niet weer iets nieuws verzinnen...
sanne1221 schreef:Abiola schreef:Heel vervelend, maar het is maar twee tientjes per paard moet je maar denken. Ik hoop voor jou dat ze niet weer iets nieuws verzinnen...
Betaalt TS 20 euro per 8 paarden per maand = 160 euro? Begrijp ik dit goed?
Voor die prijs zou ik in mijn handen knijpen en deze ongein met een korrel zout nemen..
Ik ben voor 1 paard al minstens 400 per maand kwijt...
Jannepauli schreef:Moeilijk hoor...
Toch lijkt me kontakt opnemen met het waterbedrijf de beste optie ( en eigenlijk zouden jouw buren dit zelf moeten doen, evt via de huiseigenaar) want zij hebben de last ervan. Als het een fluitend geluid is dan is het waarschijnlijk toch een leiding probleem en dat ga je ook niet met een timer oplossen..
Hebben ze nu eigenlijk de hele dag last of alleen als de vaten gevuld worden met water?
NiFallor schreef:sanne1221 schreef:
Betaalt TS 20 euro per 8 paarden per maand = 160 euro? Begrijp ik dit goed?
Voor die prijs zou ik in mijn handen knijpen en deze ongein met een korrel zout nemen..
Ik ben voor 1 paard al minstens 400 per maand kwijt...
Nee sanne, dat staat er niet. Die 160 euro is de prijs van de timer die de bewoners willen. Verder denk ik zomaar dat jij voor die 400 euro ook nog wat diensten en afdragen van verantwoording krijgt, geen vergelijk dus.
Ariebren schreef:Dan heb ik nog een tip.
Vraag bij het kadaster de tekeningen op van de weide, stallen en woonhuis.
Kan via internet, zijn wel wat kosten aan verbonden, iets van een tientje dacht ik.
Dus op die tekening kan je zien of de wei met stal een apart perceel is, met eigen kadaster nummer.
Idem het christelijke woonhuis, heeft dat perceel een ander nummer ??
Is dat zo, dan kan je bij de gemeente aangeven dat je graag een huisnummer wilt hebben voor het, stal met weide, perceel.
Neem ook aan dat je een eigen opgang hebt ??
Jannepauli schreef:Myfairytale schreef:Ze zeggen dat ze juist last hebben al de bakken gevuld zijn, als het water niet doorstroomt zeg maar. Als het water wel stroomt, hebben zij geen last.
Huh? Stilstaand water kan geen fluit- of ruisgeluid maken.. snap d'r niks van.
Horen die lui soms ook stemmen?
Jannepauli schreef:Myfairytale schreef:Ze zeggen dat ze juist last hebben al de bakken gevuld zijn, als het water niet doorstroomt zeg maar. Als het water wel stroomt, hebben zij geen last.
Huh? Stilstaand water kan geen fluit- of ruisgeluid maken.. snap d'r niks van.
Horen die lui soms ook stemmen?
Myfairytale schreef:[Daarom snappen wij het dus ook niet. De vlotters staan heel strak afgesteld, dat ze ook echt geen water meer doorlaten. Waarschijnlijk loopt toch het water terug de leiding in op en of andere manier en nog waarschijnlijker was dat het gewoon oude leidingen zijn waar wij dus niets mee kunnen doen...