Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zosja24 schreef:Uh ik wil graag dat het topic word gesloten bokt weet namelijk niet meer wat het wil
Als je een paard zo neer zet is het zielig en anders moet het .. Alles is opgelost
Met mij en gohya dus gohya en ik gaan morgen kijken hoe of wat was spullen naar voren slepen zodat gohya niet hoeft te slepen van achter naar voren als ze het ophaald alles ligt dan klaar
En wie een 2 veulens achter prikpaaltjes zet is bij mij niet goed in ze hoofd! Die waaien 9/10 keer om ...
Graag topic sluiten vind dit namelijk er beoordelend worden
En er onbegrijpelijk want alles is zielig behalve paarden op een klein stuk grond zeten
Sorry mijn pony en veulen staan er ik en er niet veel mee te maken met de weide en alles
Maar probeer veel te doen om alles op te knappen...
gohya schreef:Zosja waarom ben je bang dat je paardjes los komen te lopen? al mijn palen zijn er toch al uit op een paar na? dan is het toch verder nog goed omheind? die enkele paal die er tussen uit moet kan best.
En jij weet heel goed dat ik geen enkel dier in gevaar breng,dus slecht slapen is onzin.
Je kent me,en weet dat ik geen gevaarlijke dingen doe.
p.s. even op BR gekeken,er komt flink wat aan vanmiddag.
Diablo schreef:Hoe ze het oplossen is echter niet Gohya's probleem. Hard gezegd: wat kan haar het schelen waar die paarden achter staan?
Isabonny schreef:Diablo schreef:Hoe ze het oplossen is echter niet Gohya's probleem. Hard gezegd: wat kan haar het schelen waar die paarden achter staan?
Ik zie deze opmerking nu al een paar keer voorbij komen, maar hier ben ik het toch niet mee eens!
Van de week is er ook al een automobilist + 1 paard om het leven gekomen omdat er 7 paarden waren uitgebroken!