Yinnar schreef:Ik zit net eens te neuzen in andere reacties van fennadev en begrijp dat haar ouders degene zijn die geen geld uit willen even aan de pony. Alles is te duur. Ik vraag me serieus af waarom ze die pony hebben aangeschaft? Geen exceemdeken, geen castratie, pa bekapt zelf, niet enten, niet ontwormen. Fennadev kan er in mijn ogen ook niet veel aan doen. Oké misschien een krantenwijk nemen en sparen voor een exceemdeken zou kunnen. Die castratie moet je wat langer krantjes voor rondbrengen ben ik bang. Een shet erbij is geen optie want ook daar zal geen geld zijn voor de noodzakelijk dingen. Wat wel een optie is om een shet van iemand anders erbij te zetten. Jullie hebben een stuk land wat in vieren is gedeeld. Waarom neem je geen shet in "pension". Kan je misschien € 50,00 per maand voor vragen (heb je icm je krantenwijk snel je deken en evt. castratie bij elkaar gespaard) en de verzorging doet de eigenaar uiteraard zelf. Idee?
Als ze wel 16 zou zijn, dan kun je wel meer doen dan een krantenwijk.
Ik betaalde op die leeftijd mijn eigen pony (gespaard) + elke maand stallingskosten (pension)
Maar het lijkt er meer op dat ze 12 is en dan kan zij er weinig an doen. Verkopen lijkt me de beste optie eigenlijk