Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikkeniet schreef:Huishouden: dit is een klein beetje ondergeschoven kindje. Maar wordt nog ergens tussendoor geschoven.
En lukt dit niet, dan bel ik een vriendin die komt schoonmaken. ( maar we zorgen er wel voor dat we hier op tijd voor zijn, dus niet meer dan een week achterstand)
ikkeniet schreef:Het paard is juist heel belangrijk voor me, want hierdoor heb ik iets van mezelf. En ben even niet met thuis en kind bezig.
NatasjavE schreef:Maar jonge kinderen slapen toch vanaf 19:30. Ik ga altijd naar mijn paard als de kinderen in bed liggen.
Behalve in het weekeinde en op vrijdag.
Adin schreef:NatasjavE schreef:Maar jonge kinderen slapen toch vanaf 19:30. Ik ga altijd naar mijn paard als de kinderen in bed liggen.
goed slapende jonge kinderen wel ja, die van mij is inmiddels 1 en slaapt nog altijd niet door. hij heeft laatst 10 nachten doorgeslapen en nu is het mis. hij slaapt zeker niet het klokje rond dus gaat wat later op bed
NatasjavE schreef:Maar jonge kinderen slapen toch vanaf 19:30. Ik ga altijd naar mijn paard als de kinderen in bed liggen.
Urielle schreef:Baby's nog wel. Dat is mij ook altijd nog wel meegevallen tot dusver. Maar die rotperiode dat je kindje voor het eerst naar de opvang gaat of naar school en je die tijd hebt dat ze ziek worden, paar dagen beter, volgende virus te pakken, paar dagen beter, volgende virus..![]()
Ik weet niet hoe het met andere moeders is, maar ik sleep een kind met koorts niet mee naar de paarden en de opvang doe ik dan ook liever zelf.
En ik was altijd erg gek met mijn dieren, maar sinds er kinderen zijn, sorry beestjes, staan ze echt op het tweede plan