Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pinto_1 schreef:quote]
Niet overal is het grondwater ook goed drinkwater. Wij hebben een waterpomp om de wei te sproeien, maar no way dat ik dat aan de paarden te drinken geef. Het is al bruinig van kleur en stinkt enorm. Volgens mij zit er zwavel in, in ieder geval iets wat absoluut niet drinkbaar is..
Solleke_Noah schreef:En niet te vergeten, ook als je ziek bent moet je je naar de paarden toe sleuren. Ik heb wel eens huilend met een kruiwagen hooi door de modder lopen sjouwen, laarzen achterlatend in de modder, op m'n kousen verder, halve zenuwinzinking nabij
Solleke_Noah schreef:en je maar vasthouden aan die mooie zomers*
Solleke_Noah schreef:En niet te vergeten, ook als je ziek bent moet je je naar de paarden toe sleuren. Ik heb wel eens huilend met een kruiwagen hooi door de modder lopen sjouwen, laarzen achterlatend in de modder, op m'n kousen verder, halve zenuwinzinking nabij
*en je maar vasthouden aan die mooie zomers*
PBA_ schreef:Hier ook ijzer houdend, is getest en geschikt bevonden voor paarden. Ze drinkt het goed op al vind ze regenwater lekkerder. We gaan een hydrofoor aansluiten en daar een koolstof filter tussen plaatsen. Schijnt in deze omgeving prima te werken en niet te snel vol te zitten.
Bailey_4ever schreef:Behalve als je net zo'n pietepeuterige persoonlijkheid als mij hebt en je echt elke dag langs je paarden wil om uit te mesten omdat je anders een knagend geweten hebt