Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoeska schreef:Ik zie niet in waarom je zo zou natrappen. Hou de eer aan jezelf en ga gewoon weg met je paard. Dreigen met de fiscus vind ik persoonlijk niet zo sjiek. Ik zou me zelf nooit zo verlagen.
Evelli schreef:Anoeska schreef:Ik zie niet in waarom je zo zou natrappen. Hou de eer aan jezelf en ga gewoon weg met je paard. Dreigen met de fiscus vind ik persoonlijk niet zo sjiek. Ik zou me zelf nooit zo verlagen.
Ze heeft er zelfs nog een topic over geopend: [VSW] Waar hoort normaal gesproken een pensionstal zich bij aan ..
HolyPope schreef:Ik snap dat sommige pensionhouders klanten een maand van tevoren wilt laten betalen. Helaas komt dit doordat er nogal wat 'wan-betalers' in de paardenwereld rondlopen.
Maar deze regel is er eigenlijk niet voor goed willende klanten en er dus zoals in dit geval misbruik gemaakt word door de staleigenaar.
Stel je paard valt dood neer in de stal? Had je dat een maand van tevoren aan moeten kondigen?
Jammer dat deze staleigenaar alleen op geld uit lijkt te zijn, dan word het helaas moeilijk om op een wederzijds begrip uit elkaar te gaan.
Echt, je weet nooit of je elkaar in de toekomst nog nodig hebt.
Ik hoop dat je vanavond zonder al te veel problemen naar je nieuwe stal kan verhuizen. En dat je paard gauw weer de 'oude' zal zijn. Succes vanavond.
Edit: Aangeven bij belasting zou ik niet doen. Alle paarden zijn gechipt en hij, (staleigenaar) gaat gaat dan ook weer op wraak zinnen.
LoveBaileys schreef:Voor de goede orde:
Pak je paard en ga gewoon weg....dat is juist hét probleem.
Als ik straks op stal kom, hangt er een slot om me stal, wat hij overigens NIET mag doen.
Ik heb de maand Mei betaald dus mag in deze maand gaan en staan waar ik wil met mijn paard.
Daarom wil ik iets achter de hand hebben!
Ps. Nee al was alles goed, was ik alsnog weg gegaan nu ik weet dat hij een zwart werker is.
Daar hou ik namelijk niet zo van,...wij allemaal moeten belasting afdragen dus hij ook.
Dat hij 24-7 verantwoordelijk is, daar heeft hij toch zeker zelf voor gekozen?
had die een 9-5 baan moeten nemen, maar daar staat natuurlijk een heel ander
financieel plaatje tegenover...het is en blijft een boer!!