Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MontyRulezz schreef:Naverzorgen hoort er net zo bij als van te voren poetsen. Ik ga er altijd met een zachte borstel even overheen. Check zijn benen of alles goed is (tik die ik overgehouden heb na zijn peesblessure). Beentjes afspuiten of borstelen en in de zomer als het warm is even afdouchen. In de zomer ook zjn oogjes verzorgen die dan wel eens geiiriteerd zijn door vliegen en dat was het wel zo'n beetje.
SaskiaKa schreef:Vraagje voor de mensen die hun paard voor het rijden uitgebreid verzorgen en na het rijden niet:
Wat is voor jullie de logica hiervan?
Bij mij gaat voor het rijden snel een borsteltje erover zodat het tuig nergens kan schuren en hoeven nakijken. Echt verzorgen doe ik na het werken: afspuiten of afsponzen, onder het solarium of wollen deken op, voetjes netjes. Als hij is opgedroogd nog even een borsteltje er over.
je gaat zelf toch ook niet eerst douchen en dan helemaal opgedoft en afgestoft sporten? En daarna met je vieze stink zweetlijf naar bed? Brrrrr... Moet er niet aan denken!
SaBiNa_S schreef:doe ik altijd, kan me niet echt goed voorstellen dat mensen dat niet doen? keer overslaan oke maar nooit vind dat beetje raar.