Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amsterdam_30 schreef:Wat ik niet snap, is hoe ze jouw verzorgster heeft kunnen worden.. Je ziet toch gelijk als ze asociaal is? Kijk.. Jouw hoofdstel kan in twee weken tijd niet kapot zijn omdat zij het niet onderhoudt..
Maar uit de res van je verhaal blijkt duidelijk dat dit kind de stalregels, jou, de paarden, jouw spullen en de afspraken niet respecteert.
Niet nogmaals laten komen en vandaag nog mee kappen zou ik zeggen.
Mijn bijrijdsters zouden zo echt geen dag hoeven doen...
Gelukkig heb ik het erg getroffen en zijn die van mij super meiden.. Niemand is perfect, maar ze geven om het paard, gedragen zich keurig en alles valt te bespreken zoals het hoort..
Succes met het vinden van een topper die het verdient en waar je iets aan hebt! Ze bestaan zeker wel!
amsterdam_30 schreef:Het topic krijgt nogal een rare wending nu je allemaal persoonlijke heftige info vertelt. Dat is nogal offtopic en vind ik niet in dit topic huis horen. Ik tem.. (om verschillnde redenen).
haffie83 schreef:Het klopt wel,als je het niet gelooft dat me vader voor een figuur is dan heb je pech ant je hebt het niet zelf meegemaakt en oordeel er dan ook niet naar.Billy