Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kruidenpotje schreef:Helemaal niet relevant in deze discussie maar wat ben ik blij dat wij de luxe hebben van een pensionstal waar iedereen zijn eigen wei(tje) heeft......
Kruidenpotje schreef:Helemaal niet relevant in deze discussie maar wat ben ik blij dat wij de luxe hebben van een pensionstal waar iedereen zijn eigen wei(tje) heeft......
Nikass schreef:Somebitch schreef:Mijn paard staat ook vierkant op ijzers en geeft soms echt wel een klap uit. Nooit problemen gehad.Ik zou ik mijn ijzers er niet af gaan halen omdat iemand dat wilt, dan gaan ze maar in een andere wei oid staan.
eh sorry, ik stond samen met een andere merrie, en zij komt als laatste erbij
Ellie_F schreef:Kruidenpotje schreef:Helemaal niet relevant in deze discussie maar wat ben ik blij dat wij de luxe hebben van een pensionstal waar iedereen zijn eigen wei(tje) heeft......
Heb jij twee of meerdere paarden van jezelf die je bij elkaar in je weitje zet of staat je paard alleen in het weitje naast de andere paarden?
Yamcha schreef:Met ijzers kan de schade toch nog wel veel heftiger zijn als zonder, 't is net of je een groep kinderen op een plein zet, en je geeft er een paar een boksbeugel......
Ik snap TS best wat dat betreft, en sorry, heb genoeg verhalen gehoord om het risico gewoon niet te willen nemen. Ik zit niet te wachten op diepe wonden eerlijk gezegd.
En dat een paard zonder al meer dan genoeg schade aan kan richten is toch geen reden om ze dan maar samen met paarden mét ijzers te zetten? Da's net zoiets als roepen dat er genoeg volwassenen zijn die al geen paarden kunnen opvoeden, daarom laten we het aan kinderen over (weet je tenslotte zéker dat het een ramp wordt)
Vind dat jullie er erg laconiek mee omgaan, eerlijk gezegd......