Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wanja schreef:Ja dat doet het, daar weet mijn vader alles van, die heeft vorige week een sneeuwschep naar beneden laten glijden en die kon ie gaan ophalen door een meter sneeuw
Er zijn er maar weinig die het klimaat hier aandurven, dus ben er niet zo bang voor dat ik massaal nieuwe inwoners ga krijgen
MachoXRuby schreef:Wanja schreef:Ja dat doet het, daar weet mijn vader alles van, die heeft vorige week een sneeuwschep naar beneden laten glijden en die kon ie gaan ophalen door een meter sneeuw
Er zijn er maar weinig die het klimaat hier aandurven, dus ben er niet zo bang voor dat ik massaal nieuwe inwoners ga krijgen
is het er slecht weer dan?
xAnnouk schreef:MachoXRuby schreef:ik kijk hier ook een beetje rond omdat ik dit jaar graag een 1 misschien 2 box stal wil gaan maken!
Ja ik ook al.
Ik wil een 3/4 stal maken voor de paardjes.
Niet super luxe maar gewoon veilig en beschermend
Citaat:marjor: jouw stallen lijken ook op de mijne. Hebben jullie die palen onder de luifel vastgezet in de grond? Mijn paard loopt ze er namelijk elke keer weer vanonder. Binnenkort gaan we ze vastzetten met beton in de grond, en bovenaan ook vastmaken.