Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ElCamino schreef:Ikke, het maakt me verder niks uit, ik heb het nu prima voor elkaar en wij kregen het niet afzonderlijk van elkaar voor elkaar, en dus hebben we het anders opgelost. Als je het zelf beter kunt prima, maar ik ben nu ook blij!
Het probleem is dus dat bij het witte dopje bovenop de bakjes de boel beroor bij de oude drinkbakjes, dat waren gewone NIET verwarmde bakjes.
Dan bevroor de nozzle ook ( of het dopje vloog eraf = waterballet) Daarom nu én verwarmde bakjes én thermokabel.
ArBr schreef:Het wordt straks nog lachen als het weer begint te dooien. Dan komen de leidingen weer los en dan begint het gedonder. Goed in de gaten houden dus.
loulou schreef:chaos: inderdaad zoals ikke zegt: maak er iets overheen zodat de paarden er niet bij kunnen.
aii balen joyce, gelukkig zat er een handdoek om heen.
Alani schreef:@Ikke; mss moet ik jou eens foto's sturen van de situatie. Jij bent installateur en dan ben ik benieuwd naar jouw oplossing/advies en prijsopgave.
Chaos schreef:loulou schreef:chaos: inderdaad zoals ikke zegt: maak er iets overheen zodat de paarden er niet bij kunnen.
aii balen joyce, gelukkig zat er een handdoek om heen.
Zoals?
Ik zou het overigens niet eens willen hoor, ff met emmers sjouwen twee weken is geen probleem. Maar ben gewoon nieuwsgierig!!
Als het niet goed werkt is het een dure aanschaf voor 25 boxen................