Onze vorstvrije kraan gaat gewoon de muur in

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Leorah schreef:Ik was op zoek naar mn topic, stond ie verder bovenaan dan ik had gedacht haha.. en ik dacht al dat ie weg was ofzo. Bedankt voor de reacties weer.
Ik ben er nog niet over uit wat ik ermee wil. Vandaag helemaal een pleurisdag gehad, trammelant thuis, omdat ik het niet eens ben met hoe mn ouders de paarden houden. Verdikke, nu staan ze weer op stal te staan en ze mogen er niet uit. De bak is uiteraard niet gesleept (en dat mag ik zelf niet doen met de trekker), dus daar kunnen ze niet in. De wei viel reuze mee, maar.. nee, dat mocht ook niet. Voorgesteld om met mn paard naar het bos (op 500 meter afstand van hun huis) te gaan, zodat ik tenminste haar nog beweging kon geven, en wederom een NEE op request. buitenritten zijn uit den boze en ten strengste verboden door mn ouders. Dus.. laatste optie, paard opladen en naar de binnenbak. Maar helaas, ook dat mocht niet, want ik had gisteren nog gereden dus "ze" vonden het niet nodig. Ik baal dus gewoon als een stekker. Ik ben 31 en geen 15, ik doe mn best om mn dieren zo goed mogelijk zorg te geven, maar dat mag dus niet. Met een beetje pech komen ze gewoon de komende weken hun stal niet uit, arme dieren en ik kan gewoon niks doen. Ben er zo gefrustreerd van. Ik weet dat mn ouders het goed bedoelen, maar ze denken gewoon niet verder na dan hun neus lang is en nu zitten de paarden ermee. Elke winter hetzelfde liedje en dat ben ik gewoon ZO zat. Heb gewoon migraine van het balen.
Als ik dan na ga denken, denk ik.. ja dit is misschien niet zo groot, dat stuk land maar zeker beter dan 24/7 op stal staan te staan.. pfff.
water is er ja, en stroom ook trouwens.
Ik heb overigens een stal op het oog, ik zet hier alleen geen link neer, omdat ie nog op marktplaats staat. Bij interesse kan ik de link PBen, want ik hoor wel graag jullie mening er over!