Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelDun schreef:2,5 PK kan een heleboel verschil maken. Het is wel de kracht van de motor waar je hebt over hebt
LADPR schreef:Met 40 cm diep zitten wij met het probleem dat de paarden er niet meer op kunnen lopen. Dat ging nu nog maar net. Dan zou ik twee keer een loonwerker moeten laten komen, en de paddock in twee helften laten doen. Daarnaast komt een trekker ook niet overal in de paddock omdat wij er veel hoeken in hebben zitten. En nu zijn we met 55 euro klaar.
marina schreef:Wij zijn zaterdag ook aan de slag gegaan. Maar nadat tot 3 keer toe het apparaat stuk was gegaan (en wij dus telkens terug moesten naar Boels) hebben we er de brui aangegeven. Daarbij was het de vraag of het echt diep genoeg zou zijn, obv het kleine stukje wat we wel hebben kunnen doen.
Als het goed is komt de loonwerker woensdag !
Antheman schreef:marina schreef:Wij zijn zaterdag ook aan de slag gegaan. Maar nadat tot 3 keer toe het apparaat stuk was gegaan (en wij dus telkens terug moesten naar Boels) hebben we er de brui aangegeven. Daarbij was het de vraag of het echt diep genoeg zou zijn, obv het kleine stukje wat we wel hebben kunnen doen.
Als het goed is komt de loonwerker woensdag !
Had jij dat klote ding van Honda, 5 PK?
Ik heb vanmorgen mijn beklag gedaan. Mijn man heeft ehm gerepareerd en toe deed ie nog wel iets.
K service daar.
Agnes75 schreef:De paddock is inmiddels helemaal aangestampt en nog steeds kurk- en kurkdroog. Jaarlingen lopen er weer elke dag in met lekker droge voetjes! Als ik hier in de buurt kijk, vraag ik me echt af waarom niet meer mensen de moeite nemen. Zie nog zoveel paddocks met plassen er in....
LADPR schreef:Ik wil aankomend weekend toch even een sleep erdoor halen met een van de paarden. Het is nog steeds niet vlak.
Iemand nog ideen over wat makkelijk te gebruiken is als sleep? Gaat dus alleen om het vlak maken.