Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KylaLover schreef:ik betaal 415 in de maand vanaf januari 2012. Wordt gevoerd en gemest, buitenbaan van 20x40, binnenbaan van 20x40 en overdekte van 18x35ong. Geen weiland, wel 1x per week groepsles bij de prijs in.
Heb ook wel gehoord van een stal, all in incl weiland en verzorging en zo, 575 euro. Dat vindt ik asociaal veel
just_kiki schreef:ik betaal 380
dan heb ik:
(álle bodems agterberg) binnenbak 20*60 & binnenbak 20*40, buitenbak 30*70, en 2x buitenbak 20*60
overdekte stapmolen
4 wasplaatsen waarvan 2 met koud water, en 2met warm water. 4'normale' poetsplaatsen.(bij de manege gedeelte ook nog 3 poetsplaatsen)
2x solarium.
Weidegang HEEL het jaar door.
longeercirkel.
gallopeerbaan
Waterbak
grote parkeergelegenheid voor de trailer
Grote kantine waar je ook eten kunt bestellen
de paarden worden 5x per dag gevoert.
1x in de week volledig gemest (machinaal) en elke dag opgestrooit. maar aangezien mijn paard op zaagsel staat word er elke dag gemest
't buitenzetten kost 40 euro extra, en zaagsel of vlas 20 euro extra (en dat heeft me paard net nodig)
en 15 euro voor me trailer. er word GEEN extra geld gevraagt als je de stapmolen of solariun wilt gebruiken.
(€305 is 'ponybox' 3x3 hier staat mijn paardje van 161 in)
en paarden box kost €335 en is 3x4
dus het is: 305+40+15+20=380
Fidele schreef:Tot voor 3 jaar geleden verhuurde ik onze buitenboxen, midden in de randstad, Zoetermeer, met super uitrijmogelijkheden ( zo vanuit de tuin) redelijk tot goede buitenbak mét verlichting, spuitplaats, wei in de zomer en in de winter zette ik de dieren enkele uren in de buitenbak, 2x per dag bix en 3x per dag hooi, ze staan op vlas. Uitmesten in overleg (of ik, of de klant zelf)
Momenteel heb ik 4 boxen leeg staan, wat zou volgens jullie een redelijke prijs per maand zijn?
smurffie schreef:Fidele schreef:Tot voor 3 jaar geleden verhuurde ik onze buitenboxen, midden in de randstad, Zoetermeer, met super uitrijmogelijkheden ( zo vanuit de tuin) redelijk tot goede buitenbak mét verlichting, spuitplaats, wei in de zomer en in de winter zette ik de dieren enkele uren in de buitenbak, 2x per dag bix en 3x per dag hooi, ze staan op vlas. Uitmesten in overleg (of ik, of de klant zelf)
Momenteel heb ik 4 boxen leeg staan, wat zou volgens jullie een redelijke prijs per maand zijn?
250 zou ik redelijk vinden maar denk dat er genoeg mensen 260 tot 280 aan je willen betalen.
jesito schreef:KylaLover schreef:ik betaal 415 in de maand vanaf januari 2012. Wordt gevoerd en gemest, buitenbaan van 20x40, binnenbaan van 20x40 en overdekte van 18x35ong. Geen weiland, wel 1x per week groepsles bij de prijs in.
Heb ook wel gehoord van een stal, all in incl weiland en verzorging en zo, 575 euro. Dat vindt ik asociaal veel
Zoveel geld en niet eens wei![]()
575 euro is ook belachelijk veel daar heb je een huis voor, maar neem me niet kwalijk 415 euro is ook al belachelijk zeker zonder wei.
Zullen wel gouden brokken en hooi krijgen.