Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cath_16 schreef:Daar houden ze ook rekening mee.
meganproperx schreef:een shet is ook gewoon een paard en waarom zou je die op een weitje met een schuilstal zetten, als je het geld hebt om hem een lekkere warme stal te geven? 1 uur naar buiten is wel wat aan de weinige kant maar ik zou het gewoon doen!
Malouke schreef:meganproperx schreef:een shet is ook gewoon een paard en waarom zou je die op een weitje met een schuilstal zetten, als je het geld hebt om hem een lekkere warme stal te geven? 1 uur naar buiten is wel wat aan de weinige kant maar ik zou het gewoon doen!
Ze komt sowieso meer dan één uur per dag buiten dus dat scheelt
meganproperx schreef:een shet is ook gewoon een paard en waarom zou je die op een weitje met een schuilstal zetten, als je het geld hebt om hem een lekkere warme stal te geven? 1 uur naar buiten is wel wat aan de weinige kant maar ik zou het gewoon doen!
ElineB schreef:love_western schreef:
als jij daar het geld voor hebt zou ik het doen.
@ eerste reactie, een topsport paard kun je niet 24/7 in een weiland
zetten, bij een shet is dat niet erg. Best groot verschil vind ik.
Hoezo zou een topsportpaard dat niet kunnen
Zelfde gedachte, waarom zou dat niet kunnen?
Een sportpaard is ook een paard.
TS, ik vind het op zich heel mooi klinken, maar stapmolen en solarium voor shetlanders... Sorry maar dat vind ik persoonlijk net wat te ver gaan.
Ontzettend leuk hoor, maar het blijven Shetlanders, en die hebben imo echt geen stapmolen nodig.
Cath_16 schreef:Ik wil niet vervelend zijn maar mijn paard heeft nog nooit daar 3 uur buiten gestaan in de winter.
In de zomer staat je paard ook lang niet altijd buiten omdat ze nogal zuinig zijn op het gras.
We hebben dit jaar ook wel een rot zomer gehad maar ze hebben amper buiten gestaan deze zomer.