Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
melanie81 schreef:ik had een meisje op mijn pony rijden. het was voor mij geen moeten dat deze bereden werd. ze krijgt immers haar beweging wel. zij moest 50 euro p/m betalen, maar mocht dan ook alles met de pony doen 7 dagen in de week. ik deed gewoon de verzorging van de pony. dus in zo'n situatie vind ik dat je er geld voor kunt vragen. als jij als eigenaar iemand zoekt omdat jezelf geen tijd hebt vind ik dat je er geen geld voor kunt vragen aangezien je er dan zelf baat bij hebt.
Johnie schreef:Ik betaal 75 euro per maand. daarvoor mag ik 3 dagen rijden. Ik mag buiten rijden, verder is er nog een buitenbak en een kleine binnenbak van 15x35 maar daar zijn ze meestal bezig met vrijheidsdressuur. Ik moet wel uitmesten maar dat is wel logisch vind ik. Verder wil de eigenaar mij naar t strand ofzo brengen als ik een strandrit wil maken
vrouwke schreef:hier betaal je voor een leasepaard/pony 175,00 euro, hetzelfde als stalling.
Ik heb 2 pony's (haflingers) hier, en een verzorgmeisje.
die rijd me haflinger en zo, en de stal en zo is mijn verantwoording.
ook geen probleem als zij het doet, maar hoeft het niet.
ze betaald niets, en vind ik ook niet nodig.
ik ben blij dat me paard bereden wordt, zowel hier of in het bos.
vrouwke schreef:hier betaal je voor een leasepaard/pony 175,00 euro, hetzelfde als stalling.
Ik heb 2 pony's (haflingers) hier, en een verzorgmeisje.
die rijd me haflinger en zo, en de stal en zo is mijn verantwoording.
ook geen probleem als zij het doet, maar hoeft het niet.
ze betaald niets, en vind ik ook niet nodig.
ik ben blij dat me paard bereden wordt, zowel hier of in het bos.