Nee bij stal 2 moest je dat wel allemaal doen! 150 is alleen ruwvoer+ bodembedekking + stalhuur. Voeren, buiten zetten, binnenhalen en mesten moest daar allemaal zelf gedaan worden, maar dat werd opgevangen door iedereen een beurt te laten doen.
Maar het kuil wat ze er voerden was aardig zuur en nat, dus dat vond ik al 10 keer niks. Met wat zuurder voordroog wat wel droog is heb ik weinig op tegen, al wil ik liever dat het afgewisseld wordt met droog hooi.
Maar ik heb net mijn eigen stalling opgezegd. De staleigenaresse pakte het heel goed op en ze vond het heel fijn voor mn paard dat ze de hele dag naar buiten gaat straks! En helemaal top, ik kreeg net een belletje van m'n "nieuwe" stalbaas: Ik heb de grote stal (van 3,5 x 4) zonder tralies! Dus m'n paard kan kroelen met de achter- en de zijbuurman. En heeft ze lekker een grote stal.
Stalling 2 Voor weinig geld heb je aardig wat voor je paard qua stalling. Oké, je moet keer de paarden buiten / binnen zetten maar of je nu 1 paard buiten zet, of allemaal is dan een kleine moeite. Je bent er alleen wat langer mee bezig. Maar voor de gezondheid van de paarden is dat alleen maar beter! Als ik zoiets als stalling 2 zou kunnen vinden hier in de buurt, had ik het wel geweten!
Shaya_
Geplaatst: 29-11-11 04:14
Zeker stal 2. Denk ook dat ik mezelf er beter thuis voel. Laat staan het paard. Lekker elke dag de benen kunnen strekken op de wei zonder stress om ze buiten te krijgen