Swift schreef:Helaas is het niet helemaal waar dat je bij een verplaatsbare schuisltal geen vergunning nodig hebt (ik heb de kennis zo niet paraat maar heb er wel een heel document over op de PC staan, het heeft er mee te maken dat je het ding dan ook daadwerkelijk eens in de zoveel tijd zoveel meter moet verplaatsen). Het verschilt gewoon erg per gemeente wat er wel en niet mag...
Ik denk dat iedereen doet wat in zijn macht ligt om zijn paarden het beste te geven. Ik heb het gevoel dat ik daar in deze omstandigheden aan voldoe en ik merk ook aan de paarden dat ze het prettig vinden zo. Mijn Haf heeft op verschillde plekken gestaan, ook op een plek met een schuistal (waar hij niet in ging) en een plek waar hij 's nachts op stal ging in de winter. Toch doet hij het op deze plek het beste.
Onze c-pony moest laatst op stal (om op te drogen voor de behandeling van de osteopaat) en ze was duidelijk not amused terwijl ze eten en gezelschap had... Ik kon haar op de terug weg naar de wei bijna niet houden omdat ze zo graag terug wou en dat terwijl het goot van de regen. Dat zijn voor mij tekenen dat ze het toch goed hebben zo.
Swift, idd iedereen heeft het beste met zijn of haar paard voor (gaan we dan maar even vanuit hè

Natuurlijk zie ik ook dat ze het in de regen maar chagrijnig vinden (zoals gister). Alleen stonden ALLE paarden gisteren overdag in de regen en stonden mijn paarden nog lekker buiten toen het droog werd

Ik vind vergelijken met mensen die hun paarden ook 24h/7 buiten hebben staan erg interessant en ben benieuwd wat voor 'extra' dingetjes zij doen om het voor de paarden én zichzelf prettig te maken/houden.