Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rider01 schreef:Ga naar heel veel verschillende paarden en pony's kijken en dan kom je vanzelf iets tegen wat helemaal bij je past.
Heb je een wensenlijstje met wat voor soort paard/pony je zoekt?
Cha_rity schreef:Mijn paarden staan ook bij mij in de achtertuin. Je moet zelf hooi en alles kopen en dat kost veel meer tijd.
SHARONxSTAR schreef:Nou je moet ook zelf wormenkuur , hoefsmit enzo regelen.
S'ochtends vroeg gevoerd worden, je hebt geen andere mensen waar aan je dingen kan vragen.
Ik denk niet dat je een binnenbak heb, dus je zou in de winter sowieso bij een manege moeten staan en dan zomers thuis.
FlorisSam schreef:Cha_rity schreef:Mijn paarden staan ook bij mij in de achtertuin. Je moet zelf hooi en alles kopen en dat kost veel meer tijd.
Bij mij ook.
Ik vind het ideaal,2 paarden in pension is al gauw zo'n 400,- per maand hier.
Ik heb een bak van 20x40.
1 ha afgezette weide.
zo'n 1,5 ha weide om van te hooien.SHARONxSTAR schreef:Nou je moet ook zelf wormenkuur , hoefsmit enzo regelen.
S'ochtends vroeg gevoerd worden, je hebt geen andere mensen waar aan je dingen kan vragen.
Ik denk niet dat je een binnenbak heb, dus je zou in de winter sowieso bij een manege moeten staan en dan zomers thuis.
Waarom moet je in de winter naar een manege?voor de binnenbak?
in mijn bak is 's winters goed te rijden,alleen met erg veel sneeuw gaat het niet,maar je zou kunnen kiezen voor bakhuur.
Laaavo schreef:Voor je paard is het leuk als er wat gebeurt voor zijn neus, als hij de andere paarden kan ruuiken en bekijken.
Op onze manege staan ook een paar pensionpaarden, zij genieten van de aandacht die kinderen ze geven, en ze hebben altijd wat te zien... Ze vervelen zich dus niet snel.