Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pipo"]
[quote="crossmonster schreef:ook de directrice zelf , is een heel lief en aardig mens hoor, maar ze kan voor geen ene meter rijden , en dan is ze directrice van een paarden school???:?
Mag je ze wel losgooien dan? Anders worden het toch lopende bommetjes of heeft alleen mijn paard dat

Lenn schreef:Destijds kon je ze wel even losgooien. De mijne kwam ook iedere dag een uur in de molen.wauw wat een reacties ineens![]()
angeliek, heb je misschien informatie over 'Warendorf' voor mij? Een site of zoiets dergelijks? Kan via google niets vinden..
bvd!
Oh trouwens nog iets.. heb ik het nou goed begrepen dat de paarden daar niet in de wei komen?Mag je ze wel losgooien dan? Anders worden het toch lopende bommetjes of heeft alleen mijn paard dat
runningkawa schreef:Nee mag niet in de wei.
Zeer slechte zaak.
Kent er iemand Wodan nog?
Die heeft er heel zijn leven gestaan, behalve zijn laatse jaar.
Toen heeft hij op de pension stal gestaan waar ik nu sta.
daar mocht hij voor het eerst in zijn leven naar buiten in de wei.
Elke avond wilde hij niet naar binnen, dacht vast dat hij zijn hele leven weer op stal zou staan.
Na een tijdje wist hij gelukkig beter.
Ow de leeringen is wijs gemaakt dat hij dood was, maar was niet zo, want hij moest weg want er moesten stallen vrij gemaakt worden voor een evenement.
runningkawa schreef:Ik ken een heleboel Deurne mensen, maar wat allemaal hun funcrie was?
Brammeyer, vond ik maar een eikel
Leo de Bruijn (van zijn vrouw krijg ik les)
Ineke lode, die kan super les geven, zowel springen als dressuur.
En hoe hete die nou met die hengst van 160, lange manen. (rond jou tijd)
Zit nu in amerika, grrr, dat ik niet om zijn naam kan komen.
Citaat:En hoe hete die nou met die hengst van 160, lange manen. (rond jou tijd)
Zit nu in amerika, grrr, dat ik niet om zijn naam kan komen
Nee, hij sprong er toen M-Z mee
een vosje
Citaat:wie is hij?

Pipo schreef:toen remi in de laatste zat, zat ik in de eerste gloof ikRemi zit inmiddels bij Jan greve. En ricardo die deed examen in mijn tijd, remi ook trouwens.
Cor zit er nog steeds. De rest heb ik geen idee van, ik ben van voor jou tijd dus jij zou het nu beter moeten weten.
of heb ik dat mis??
dus dan is ie wel lief jah
runningkawa schreef:Citaat:En hoe hete die nou met die hengst van 160, lange manen. (rond jou tijd)
Zit nu in amerika, grrr, dat ik niet om zijn naam kan komen
Nee, hij sprong er toen M-Z mee
een vosjeCitaat:wie is hij?
Grr, dat ik er niet op kan komen, ik vond dat wel een aardige vent, ligt echt op het puntje van mijn tong, verdorie
Edtit :
ik weet het, ik weet het, he he
Werner Geven