Oke, dan snap ik het nu ook. Ik heb wel eerst een rekensommetje gemaakt of ik het met geld ging halen (valt wel tegen achteraf, de dierenarts een groot deel van mijn spaarcentjes).
Desiree
Geplaatst: 16-09-03 14:25
Tessebes schreef:
[ Zonder bijrijder kunnen ze het financieel niet doen en dat lijkt me ook een verkeerde basis. [/quote]
MIsschien geen goede basis, maar de enige basis die ze hebben. En als mensen nu ZO vreselijk graag willen. Ik begrijp ze wel hoor. Ook al is het verre van ideaal. Want je bent wel afhankelijk van elkaar en owee als je afhankelijk bent van anderen.............. dan ben je er altijd aan.
scoobydoo
Geplaatst: 16-09-03 16:46
als ik het goed begrijp betaal jij 70 euro in de maand en dan mag je er 2x per week op rijden en mee de les in. ik vind dit eigenlijk helemaal niet duur. oke de lessen komen er nog bij maar je hebt wel een paardje waar je lekker op mag rijden. de kosten van een eigen paard zijn vele malen hoger en voor jou misschien niet aan de orde. de reistijd is wel een beetje lang. maar als je het een fijn beestje vind en de eigenaresse bevalt je goed dan heb je dat er misschien wel voor over. ik zelf wil ook niet op een manegepaard rijden. dat vind ik maar niks. om verschillenden redenen hoor.