Op de foto's ziet je paard er tevreden uit.

Leuk paardje heb je trouwens

En ja die mannen hihihi stoer van buiten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
funnyhorses schreef:Wat fijn dat je paard een leuke plek heeft gekregen en ook fijn voor jou.![]()
Op de foto's ziet je paard er tevreden uit.![]()
Leuk paardje heb je trouwens!
En ja die mannen hihihi stoer van buitenmaar een suikerhartje van binnen he?
anneke0 schreef:Ja hoor,hier is nog iemand die in dit pension staat!
De eigenaar zelf reageert niet omdat die simpelweg daar ook geen tijd voor heeft(voor diegenen die het zich afvragen!)
Het spreekt voor zich dat als mensen zich niet goed voelen in een bepaalde stal dat ze dan moeten weggaan.De grote vraag is dan alleen of het moet met natrappen en verspreiden van verhalen die een zeer gekleurde versie van de feiten geven!Dat is wat mij,en de andere eigenaars zeer sterk stoort!Als je de stal en de mensen die er staan niet zelf gezien hebt oordeel dan niet!
Blijkbaar moet menigeen dringend wat volwassen worden!
Ania schreef:anneke0 schreef:Ja hoor,hier is nog iemand die in dit pension staat!
De eigenaar zelf reageert niet omdat die simpelweg daar ook geen tijd voor heeft(voor diegenen die het zich afvragen!)
Het spreekt voor zich dat als mensen zich niet goed voelen in een bepaalde stal dat ze dan moeten weggaan.De grote vraag is dan alleen of het moet met natrappen en verspreiden van verhalen die een zeer gekleurde versie van de feiten geven!Dat is wat mij,en de andere eigenaars zeer sterk stoort!Als je de stal en de mensen die er staan niet zelf gezien hebt oordeel dan niet!
Blijkbaar moet menigeen dringend wat volwassen worden!
Ja en dat zijn mensen zoals jij en de anderen die snel een account gaan maken om de TS de grond in te boren! Schaam je diep!
Ts vraagt advies en maakt niemand zwart en noemt niemand bij naam. Het feit alleen al dat jullie massaal jezelf aan gaan melden om op TS te schelden bevestigt MIJN vermoedens dat het een rotstal is. Niet zozeer door de eigenaar maar door de dominante pesterige medepensionstallers. Bah.