's ochtends voeren, smiddags of savonds rijden en borstelen, savonds voeren, uitmesten
voordat ik ga slapen krijgt ze nog een knuffel
dan is ze altijd zo lief dat ik er soms nog wel een uur in de wei sta
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Weer of geen weer... daar heeft mijn paard natuurlijk geen boodschap aan. Ik kan hem moeilijk de hele dag in zijn box laten staan
Verder laat ik hem ook bijna nooit aan anderen over omdat ik vind dat Omar mijn paard is en dan ook mijn verantwoordelijkheid. Ik heb voor 1x in de week een bijrijdster die erg lief voor hem is maar vaak ben ik dan zelf ook aanwezig om te helpen en ook omdat ik Omar gewoon mis als ik hem een dag niet zie
Ik zie er iedere dag naar uit om naar hem toe te gaan
AnneOmie schreef:Ik ga iedere dag naar mijn paardWeer of geen weer... daar heeft mijn paard natuurlijk geen boodschap aan. Ik kan hem moeilijk de hele dag in zijn box laten staan
Verder laat ik hem ook bijna nooit aan anderen over omdat ik vind dat Omar mijn paard is en dan ook mijn verantwoordelijkheid.
SuperPepeijn schreef:ik heb hem wel eens een dag niet gedaan en dan weet ik me helemaal geen draai te geven die dag. alsof je heel onrustig zit. misschien soort afkick verschijnsel ofzo

Jippie schreef:Ja hoor iedere dag. Ik sla absoluut geen dag over. Dat paard is van mij afhankelijk voor zijn verzorging en ik kan hem met geen mogelijkheid uitleggen dat ik het 'druk' heb met mijn eigen dingen.
Eleonoor"]
[quote="Jippie schreef:Ja hoor iedere dag. Ik sla absoluut geen dag over. Dat paard is van mij afhankelijk voor zijn verzorging en ik kan hem met geen mogelijkheid uitleggen dat ik het 'druk' heb met mijn eigen dingen.