ik heb net babydoekjes , slaolie en anti klit gehaald

bedankt!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Babettee_ schreef:Kan het anti-vliegen middel ook gemaakt worden zonder knoflook poeder?.
petrea schreef:Veulen84 schreef:Vandaag hoorde ik azijn tegen schuren van de staart. Werkt dat echt? Of iemand een betere tip?
Ja het helpt maar zo doe je dat ; eerst wassen met betadine shampoo en dan uitspoelen met azijn
Kostolany schreef:Let wel op dat dit puur gif is wat je aan je dier hangt, zeker dicht bij de ogen!!!
Veulen84 schreef:Vandaag hoorde ik azijn tegen schuren van de staart. Werkt dat echt? Of iemand een betere tip?
juliomariner schreef:Als je paard onder de teer zit van de omheining moet je het insmeren met roomboter.
Daarna uitwassen met paardenshampoo en lauw water.
Om de snuit mooi te laten glimmen (voor bijv. een keuring) gebruik je babyolie.
Je hebt Betadine zalf maar ook Betadine scrub, dit wordt gebruikt bij operaties om het te opereren vlak te ontsmetten.
secricible schreef:een half uitje over de hoeven laat ze ook lekker glimmen, voordeel hiervan is dat er geen zand aan blijft plakken, dus blijven ze in de ring ook mooi glanzen.
teugeltje schreef:Haar serum van hegon bij de Action tekoop kost ongv €3,00 super spul blijft langer werken dan equi-star!
Ik smeer het in de manen-staart-sokken van ons trekpaard,
En de hoeven kan je ook insmeren met maisolieis goed voor de hoeven tegen scheuren brokkelen