Miepie77 schreef:gewoon een witte schildersoveral kopen en dan in de wasmachine met textielverf, voila!Slim iedee
Megantjuh_ZD schreef:Ben bang dat de kruiwagen niet lang roze blijft Klopt na een keertje is ie bruin
Rhine_ schreef:Megantjuh_ZD schreef:Ben bang dat de kruiwagen niet lang roze blijft Klopt na een keertje is ie bruin zo'n groene is toch ook niet ineens bruin, waarom zou deze dan wel ineens bruin zijn
Miepie77 schreef:Rhine_ schreef:Klopt na een keertje is ie bruin zo'n groene is toch ook niet ineens bruin, waarom zou deze dan wel ineens bruin zijn Wat maar een grapje
Suzanne F. schreef:Nee maar ik heb altijd van die diepere kruiwagens. Dit is een vrij ondiepe volgens mij.Ik wou 'm ook erg graag hebben, maar onze staleigenaar vind het helemaal niks?Snap er niks van En dan het liefst ook de roze hoofdstelhangers erbij, en de roze zadeldragers En dan stoppen we paardlief in de roze spullen van Tekna Edit:En een roze opstap blok van stubbs!http://www.nederinum.nl/nederinum/img/p ... 010000.gif
leuke kleurtjes allemaal !je word er meteen weer helemaal vrolijk van, misschien ga ik het wel aanschaffen. het maakt de stal net wat fleuriger !
haha wat schattig! Waar zullen ze nu weer mee komen? Een roze zadel + hoofdstel? Of toch het zadel met bloemetjes?Ben benieuwd!
MyNynke schreef: haha wat schattig! Waar zullen ze nu weer mee komen? Een roze zadel + hoofdstel? Of toch het zadel met bloemetjes?Ben benieuwd! die bestaan al geen grapje
Wendy15 schreef:areke schreef:Jammer dat hij met 1 wiel is, ik wil een 2 wielige Die zijn er ook in het roze hoor..Waar dan? Ik heb op google gezocht maar kon niks vinden.