ik ben met me 21 nog steeds penny moet ik eerlijk toegeven. en zoals omschreven word was ik vroeger ook zo.
maar nu nog steeds roze halsters lekker kammen en poetsen maar dan allemaal met me eigen paardje.
uhuhumm mijn haflinger poown word niets voor niets miss lucydan genoemd
en word er ook gelijk tegen haar gezegd dat miss lucydan er niks aan kan doen maar dat het de schuld van het baasje is. hahahik kan er wel om lachen hoor.
vind paarden gewoon heerlijk
Het was echt paarden voor, na en tijdens
Ik ging vanaf dat ik 9/10 jaar oud was al langs de deuren of ik paarden mocht poetsen etc. Tegenwoordig ben ik wel iets kieskeuriger geworden moet ik zeggen, maar vroeger was ik een rasechte penny

}, eerst les daarna helpen met de stallen mesten daarna je uren slijten met naar de les kijken mee helpen met de jongere kinderen in de beginners lessen of mee helpen met de kinderfeestjes. Kijken naar de eigen paarden die gereden werden en heel hard hopen dat je er een mag uitstappen. En dan dingen na proberen te doen op je verzorgpony('s) door de weeks, of met je vriendinnen erover roddelen. Zoveel mogelijk dingen leren over paarden vanuit boeken. En op een iets latere leeftijd vanaf bokt.
Hoeveel tijd ik vroeger al wel niet in de paarden stopte, mijn ouders hoopte dat ik een vriendje zou krijgen en dat het dan afgelopen zou zijn. Nou mooi niet, ondertussen woon ik samen en nog steeds fanatiek in de paarden.

)