Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Haar veulen die er toen nog bij liep komt er ook nog even in voor, die was ook totaal niet bang! De ruin die er verder nog loopt vind het helemaal niet erg, dat is echt een koele kikker.Lenneke_ schreef:Hier is het al de hele week een verschrikking. Een hele grote groep jongens staat pal voor de wei met carbit en andere ongein. De paarden zijn doodsbang. Het enige wat ik kan doen is ze binnen zetten met alle ramen en deuren dicht, dan kunnen ze zich in ieder geval niet bezeren.
Nooit over problemen gehoord.
't is dat ze met die hoefjes geen vuurpijl of lucifers kan vasthouden, maar anders...
nynke55 schreef:Mijn 2 paarden vonden het carbid helemaal geweldig! De buurman was naast de padddock aan het carbid schieten en bij elke knal stoven ze weg en kwamen dan met de oortjes erop weer terug, wachten op de volgende! Ik laat ze dus mooi buiten.
Zo waren kinderen in de buurt overdag naast de wei rotjes aan het afsteken, wat voor mijn paard een zeer gevarieerde training opleverde: gespeeld angstig wegrennen en direct nog harder gefascineerd terug rennen...
) gelukkig nieuwjaar gewenst,