Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Diesel schreef:Zo, volgens mij heb ik het ook echt getroffen hier..
Onze paddocks worden rechtgesleept, en zijn dus prima te doen ondanks dat ze soms bevroren zijn. Onze paarden staan dan ook nog steeds gewoon hele dagen buiten ondanks het weer (tenzij non-stop ernstige sneeuwval zoals afgelopen zaterdag)
De buitenbak en longeerbak worden helemaal losgewerkt, gestrooid en dan nog gesleept, dus zijn niet hard of ongelijk. Heb tot nu toe vrijwel altijd kunnen rijden of longeren, maar dit ook weer tenzij het op het moment zelf sneeuwt uiteraard
Voor die noodgevallen hebben we nog een overdekte stapmolen.
Het terrein verder zelf (dus de straat richting paddocks ed.) zijn gewoon helemaal gestrooid en sneeuwvrij gemaakt.
Ceriadwen schreef:Bij de stal naast ons ( langelaan) kon er aldus Lida nog gewoon in de buitenbak gereden worden. Maar daar word dacht ik ook gewoon gestrooid en gesleept.
CharlyBrown schreef:Jockey_my schreef:Hier het zelfde, maar dan in braband.
We kunnen niet rijden, niet longeren, paarden mogen niet in de wei en hebben geen binnenbak.
Dan mag ik me nog gelukkig prijzen met een binnenbak!
knuffeldier schreef:Is verhuizen eventueel een optie voor jou? Ik zelf sta op een stal vlak bij s gravenzande. Kom zelf uit delft. We hebben wel meer mensen uit den haag gehad. Is wel wat verder rijden, maar ik vind het zelf wel de moeite waard. We hadden altijd een wachtlijst, maar sindskort is er weer plek.
Het is een stal met 21 boxen. De buitenbak is op dit moment wel bevroren maar de binnenbak is wel te gebruiken. We hebben ook een overdekte longeercirkel en die is ook het hele jaar door te gebruiken. Omdat iedereen altijd een beetje op verschillende tijden komt hoef je vrijwel nooit te wachten tot je ergens bij of in kan.
Buiten bij de stallen hebben we overkappingen dus daar kan je mooi sneeuwvrij lopen. Paddocks zijn bij ons niet op zn mooist op dit moment maar de paarden staan er wel in. Er worden altijd looppaden op het erf gemaakt, en er wordt goed gestooid.
Ceriadwen schreef:Waar sta jij dan? Bij maya misschien?knuffeldier schreef:Is verhuizen eventueel een optie voor jou? Ik zelf sta op een stal vlak bij s gravenzande. Kom zelf uit delft. We hebben wel meer mensen uit den haag gehad. Is wel wat verder rijden, maar ik vind het zelf wel de moeite waard. We hadden altijd een wachtlijst, maar sindskort is er weer plek.
Het is een stal met 21 boxen. De buitenbak is op dit moment wel bevroren maar de binnenbak is wel te gebruiken. We hebben ook een overdekte longeercirkel en die is ook het hele jaar door te gebruiken. Omdat iedereen altijd een beetje op verschillende tijden komt hoef je vrijwel nooit te wachten tot je ergens bij of in kan.
Buiten bij de stallen hebben we overkappingen dus daar kan je mooi sneeuwvrij lopen. Paddocks zijn bij ons niet op zn mooist op dit moment maar de paarden staan er wel in. Er worden altijd looppaden op het erf gemaakt, en er wordt goed gestooid.