Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zidore schreef:ja en dan gaat dat water 10 meter lang mee door dat hele kleine slangetej en dan worden je paarden allemaal geroosterd.... sorry hoor, maar ik vind het echt onzinals je je drinkbak of oude badkuip half onder de omheining zet (zoals dit plaatje) en je stopt het slangetje aan deze kant, dan kunnen je dieren er iig niet bij!
[***] schreef:Zidore: dergelijke pompjes zijn bedoeld voor gebruik binnenshuis en moeten dus droge en warme lucht aanzuigen, zoals hierboven aangegeven bloedlink om bij paarden buiten te gebruiken!
De vijverpompen geschikt voor buiten zoals die van Ubbink/Velda zijn al snel boven de 100 euro. Maar die geven wel veel meer bubbels en werken dus echt goed.
Amalarab schreef:Ik heb een bord aan het hek hangen met een hamer aan een touwtje met de vraag of mensen die langslopen een wak willen slaan, eronder: Bvd en dan de namen van de pony's...het werkt!!
Er zijn lopen veel mensen met de hond langs die graag even helpen!
Ik kom ook 1x daags om het water aan te vullen en te checken maar merk meteen dat de ze geen dorst meer hebben.
Safiera, hou je een emmer onder hun neus en drinken ze dan nóg niet dan verwacht ik dat ze op de een of andere manier toch aan vocht komen.
Hier zit ook wel regelmatid een neusvormig gat in het ijs.