Voor de dag ermee!

Veerle90 schreef:*juichde iets te vroeg, maar ontdekt nog wel wat*
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
--> Kinderen geen disciplineCitaat:Aangezien mijn moeder in Servie in niet 1 van de fijnste wijken woont.
En ik daar op mijn 7de een jaar heb gewoond.
jentel schreef:als ze meeleest hoop ik echt dat ze er iets mee doet!
Zoals ik in het andere topic al geschreven heb maak ik me ernstige zorgen om haar als ze dit allemaal heeft gelogen!
Als ze niet heeft gelogen heeft de TSer het ook niet makkelijk..
En ik zeg maar zo.. een kat in het nauw maakt rare sprongen!
Veerle90 schreef:--> Kinderen geen disciplineCitaat:Aangezien mijn moeder in Servie in niet 1 van de fijnste wijken woont.
En ik daar op mijn 7de een jaar heb gewoond.Ik wist dat ik ergens iets raars tegen was gekomen, maar ook nog dat ze het elke keer heeft over haar vaders auto, maar er wel zelf aan heeft meebetaald
Dan is het volgens mij onze auto?!
8AngelEyes8 schreef:@Prutsmuts: Dacht dat dat beestje in je avater echt op mijn scherm zat..
Vind het wel een goeie! Denk toch echt dat het tijd is om me bedje op te zoeken voordat ik er nog meer ga zien![]()
3 Cola Berenburg en............ Allemaaaaaal beeestttjjjeeessss.......
Ben wel benieuwd wat de TS hier op te zeggen heeft..
Tammy_ schreef:Citaat:Aangezien mijn moeder in Servie in niet 1 van de fijnste wijken woont.
En ik daar op mijn 7de een jaar heb gewoond.
en in een ander topic woont haar moeder in Rusland, en heeft haar vader haar verwekt toen hij daar een jaar ging werken (wie gaat er nou uit ederland naar rusland om te werken?)
Citaat:Mijn moeder is Russisch.
En heeft heeft mijn biologische vader leren kennen toen hij daar een jaar heeft gewerkt.
Citaat:Mijn moeder en vader hadden in de tijd dat ik verwekt werd een vakantie-relatie.
En hij kreeg pas , na 8 maanden te horen dat hij over een maand vader zou worden.