Duke schreef:@Prisca: Rustig, je had je woorden wat onhandig neergezet, zodat het verkeerd geinterpreteerd kon worden. Ik had wel begrepen dat je het zo niet bedoelde. Dat probeerde ik ook met mijn post te zeggen.
Waarom zou ik niet ook recht hebben om te rijden in een goede bak bij iemand anders, als ik daar netjes een vergoeding voor betaal? Ik kan zelf de bak bij een pensionstal afhuren voor les, als ik dat wil. Lessen van eigen klanten gaan voor, logisch.
Gaat niet om recht gaat om het princiepe. vele stallen doen het maar vragen wel op tijden te komen dat andere er niet zijn. Dus niet in de spits tussen 18 en 20.
Tja ik en ook mede stalgenoten vonden het wel erg vervelend vooral omdat de paddocks ook te hard waren dus geen kant uit kon. Daarom was een eis dat dit op mijn huidige stal niet gebeurde, Hier komen de meeste overdag dus rij ik vaak savonds alleen.
De stal sloot op tijd en stond me dus iedere keer te haasten en daar betaal ik dat vele geld niet voor.
Gehele bak afhuren doen vele pensionstallen niet zomaat tenzij het een verenigingsbak is en ze ook geen boze pensionklanten willen. Gelukkig bij ons ook niet

Hoe zou jij het vinden als pensioen klant en je wil rijden en er rijden 4 mensen van buiten af en een les dus je mag er niet in?.