Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Elliebelle schreef:Fiffill schreef:Elliebelle, ik denk dat ze dan iets té gezond zijn.
o ja? En dat kun jij zo zeggen zonder ze ooit gezien te hebben?
maar als er een dikke vetlaag overheen zit dan voel je ze inderdaad niet. Als ik in je profiel kijk zie ik paardjes die inderdaad niet heel slank zijn (de eerste vooral).

psychiater schreef:Ik persoonlijk zou ook liever een wat dikker paard hebben nu een dun paard wat je daar allemaal niet in moet proppen om haar op gewicht te houden dat is niet mis en kost alles...Als je een wat dikker paard heb en hij gaat wat mankeren heeft ie tenminste ook nog wat om op te teren.Bij mij als ze ziek wordt of even te veel stress heeft vliegen de kilo s er werkelijk vanaf.Intensief rijden zit er ook niet in dan zie je haar dunner worden wel mijn vriendin haar ruin dik is en alles kan doen hoeft geen dek om van de winter hij houd zoch toch wel warm wel mijne eind sept al met een dek omloopt warm houden kost energie en dus kilo s dit is mijn mening heb niet het hele topic gelezen was geen tijd voor sorry helaas
[/quote]
. Overigens vind ik wel dat ze gelijk heeft.
.
[/quote]vibabu schreef:Waarom is het niet netjes? ik vind het een vreemde redenatie. Dat een wat ouder paard wat voller mag zijn en wat dikker daar ben ik het helemaal mee eens. en daar gaat het helemaal niet om. Het gaat hier meer om paarden in het algemeen, dus een uitzondering daar gelaten. En dat een ouder paard wat voller mag zijn daar zal iedereen het over eens zijn en dat ze moeilijker dikker te krijgen dat is voor mij ook niet onbekend.
. Mijn pony is 10 en heb ik liever te dik dan te dun 
Elliebelle schreef:Fiffill schreef:.Als het een jaarling is dan vind ik die eerste zeker te vol... Natuurlijk hebben ze voldoende voedsel nodig, maar dat is iets anders dan teveel.
En waarom dan wel?