Ik vind die sportcoups juist weer echt lelijk haha Ieder houd toch zijn eigen mening erover, en dat is maar goed ook haha..
Laura, dat is niet sonde haar manen waren niet mooi meer, plekken eruit geschuurd.. nu kan het op den duur weer mooi gelijk aangroeien.. en misschien nog dikker ook!
Hoe kunnen mensen lange manen die in slierten hangen met hele stukken ertussenuit geschuurd nu mooier vinden dan een netjes op 1 lengte geknipte 'fjordlook'.
Ik vind het gaaf! Nu is het nog op zijn minst mooi... Als het gaat groeien kan je er een modelletje in knippen en ziet het er nog veel beter uit hoor! Veel plezier met je "nieuwe" pony!
Op de vorige stal waar ik reed hadden sommige paarden ook een fjorden kapsel
Ik vind het eigenlijk wel stoer staan.
BunnyIsLief
Geplaatst: 11-08-10 11:12
Ik vind lang en kort allebij heel mooi. het kan wel! als hij het heeft weggeschuurd kun je het beter wel doen, dan groet het weer mooi aan met de rest van de manen, anders heb je mooie lange manen, en daar tussen hangt een kort plukje. Ik heb het wel gedaan bij mijn haflingerruin met zomereczeem, en het stond heel stoer!!
@ Nies, ik denk dat bij die van jou een boog mooi zou staan! Ik ben vaak niet kapot van fjorden met lange manen, tenzij het écht heel mooi staat hihi
Piloetje
Geplaatst: 08-09-10 12:13
Ik vind het trouwens wel mooier als zo'n Fjordenboog gecombineerd wordt met een flinke voorlok. Anders krijgen ze zo'n blote billen voorhoofd. En bij afwezigheid van een flinke voorlok dan toch in ieder geval een plukje...
mollypaardje
Geplaatst: 08-09-10 12:29
Ik vind het niets, maar ik vind ook bij Fjorden de boog meestal niet zo mooi