Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelDun schreef:Maar rubber wordt in de maag niet hard/scherp , dat wordt hooguit poreus/zachter.
@Focussed : het moet wel behoorlijk vriezen wil je frostburn krijgen. Ik denk dat door de adem en het eten de temperatuur niet zo laag zal zijn dat ze er aan vast blijven plakken.
DubbelDun schreef:@Jasia : ik denk niet dat dat wat gaat worden. Je hebt nl een bepaalde druk nodig om het hooi tegen het gaas aan te houden, anders kunnen de paarden er niet bij.
funnyhorses schreef:Ik blijf zoiets gevaarlijk vinden,sorry wil geen partypooper zijn.
Ik zie al zo'n scenario dat een paard zo'n ton omduwd,met zn voetje doet schrapen,daarbij met een hoef in het touw/rooster verstrikt raakt en met de ton om zn been gesnoerd door de wei of paddock rend.
funnyhorses schreef:Ik heb het hooi gewoon in die langwerpige speciekuipen met 2 zware stenen op de bodem.
Dat werkt bij de mijne prima,hooi word niet vertrapt en de bakken blijven ook staan.
Maar das natuurlijk alleen handig als het in een schuilstal kan staan en je diverse keren op een dag een portie erin kunt doen.
Maar die netten en bakken met gaas end ik blijf ze eng vinden hoor brrrr