Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) en kan dus alleen op grond die als bestemming heeft agrarisch/recreatief EN die op die oppervlakte gebouwd mag worden met in achtneming een bepaalde afstand tot de grens met de buren! Verlichting moet ook weer aangevraagd worden en zo heb je ook gemeentes die nog eisen stellen over de omheining, en over de passendheid in het landschap. Dus heel heel heel goed alles uitpluizen! 

frankiej schreef:921 m2 is veel te klein voor 2 viervoeters. binnen no time hebben ze de hele bodem vertrapt. buren moet je je niet zoveel van aantrekken hoor.

Lynn_Nikita schreef:als je geen wei voor erbij hebt, vind ik het erg klein, en wat de rest ook zegt
wat vinden de buren ervan en hoe ga je het met mest ed regelen
lijkt me midden in een woonwijk niet haalbaar
Mloei schreef:Hoeveel paarden staan er 's winters niet 24/7 op een stal van 3 bij 3?

Wendy schreef:Mloei schreef:Hoeveel paarden staan er 's winters niet 24/7 op een stal van 3 bij 3?
Dus omdat veel paarden het nog veel slechter hebben is het een goed idee? Dat is toch echt wel het slechtste argument, welke opvallend genoeg, iedere keer weer voorbij komt.
Dat veel paarden blijkbaar in de winter dag en nacht op stal staan is schandalig en zou IMO verboden moeten worden. Maar dat is natuurlijk geen reden om massaal allemaal een paard in de tuin te gaan zetten, bij wijze van spreken
TS moet uiteindelijk zelf beslissen wat ze doet
Ik heb verder mijn mening al gegeven en volgens mij heeft ze ook haar beslissing allang gemaakt
Is ook een bar slecht argument. Maar o zo waar.

Ook nog iets om na te vragen of iemand daar toevallig meer van weet
Binky_Zephyr schreef:ik denk dat we overtuigt zijnik ga verder informeren
en een bod doen op het huis !