Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) want per m2 is het niks maar het totaalbedrag is fors. De gemeente schermt met feit dat je woning meer waard wordt, maar je gaat natuurlijk ook weer in belastingen (Onroerend Goed en Waterschap hier) omhoog. 
pmarena schreef:Sparta : staat er wel degelijk hoorHet is op zich nu al best grappig om er een strookje gras bij de wei te hebben , het HOEFT absoluut niet , maar wat extra ruimte is altijd wel handig toch , als je de mogelijkheid krijgt
En mochten we het nog eens aan het huis vast kunnen plakken door dat tussenstukje erbij te kunnen kopen , dan is het wel een waardevermeerdering van het huis. Wat dat betreft is het natuurlijk wel een gokje. Het kan heel verstandig blijken te zijn om dit stukje dijkgrond te kopen , maar het kan ook iets zijn waar we heel erge spijt van gaan krijgen in de toekomst...voor niet al teveel geld is dat het gokje best waard vinden we
Op dit moment zouden we er wel wat aan hebben , een extra strookje gras en toch iets achter de hand voor het geval het echte weiland weg zou vallen , dan hoef ik Rena tenminste niet hals-over-kop te verhuizen maar kan ik redelijk op mijn gemakje een fijne nieuwe plek voor haar zoeken. Dat is ook wel wat waard. Aan de andere kant is de kans volgens mij heel klein dat we de wei nooit meer zouden kunnen gebruiken , maargoed , je weet het nooit natuurlijk