Zou proberen dit zo te houden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jesterlover schreef:Ik kan me vergissen hoor, maar wat zit zijn halster strak??
Zie geen enkele ruimte, mischien KAN hij wel helemaal niet goed eten...
En dan de strenge winter erbij, en zelfs al krijgen ze onbeperkt ruwvoer, de buitenbeentjes, diegene die onderin de rangorde staan moet je soms een beetje helpen, want die komen niet aan hun dagelijkse hoeveelheid. Het kacheltje moet wel KUNNEN branden he! Dus het staat er, maar als jou kleine er niet voldoende bij kan komen....
En idd goed ontwormen, maar dit heb je gedaan...
Ben benieuwd... Ga hem eens observeren, binnen 10 min weetje hoe hoog/ of laag hij in de rangorde staat. Dit kan verschrikkelijk veel aanrichten..
Sterkte ermee!
Citaat:Je ziet duidelijk op de foto dat het halster te klein is als de haren op zijn neus er al over heen komen. Ook bij die shetlander zie je duidelijk dat er amper speling zit in het halster.
Zou toch eens overwegen om een nieuwe halster te kopen voor het veulen, vergeet niet dat ze groeien en dat ongemerkt dat halster ineens te strak kan gaan zitten, wat naar mijn idee nu toch echt het geval is.
tinkerplein schreef:Een veulen moet gewoon onbeperkt hooi tot beschikking hebben,ze mogen zeker in de winter wel wat extra's hebben.Als het mijn veulen was,zou ik me wel zorgen maken,zeker als ik ook dat andere paard op de foto zie.Mijn veulens zien er echt heel anders(veel voller)uit!