Ik denk dat dat met die matrassen wel werkt, maarja, krijg je een hele kleine stal... En als je nou allemaal wortels, snoepjes, oud brood enz. in z'n stal verstopt? Kan nix beters verzinnen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) Henkjan schreef:Nee hoor, ken een aantal stallen waar het bij elke stal zo is geregeld. Werkt heel goed om zowel de stal als het paard te beschermen. Natuurlijk is het niet diervriendelijk en alles, maar als dat paard elke nacht een stal kapot trapt wordt het wel een erg dure hobby...
Ik denk wel dat dit een goede oplossing is voor tijdelijk, of weet jij iets beters?
tessacheyenne schreef:Trouwens, wij gebruikten 4 cm breed lint dat vond ik wat vriendelijker dan draad....dat geeft zulke vreselijke verwondingen!

josie schreef:Het maakt niet uit of hij veel te doen heeft in zijn stal, hij heeft zich dit gedrag aangeleerd en hij wordt gelijk beloont, dus zal hij het blijven herhalen want het is positief voor hem.
Zoals ik al eerder zei: zorgen dat het hem geen enkele keer weer lukt, hoe: tja, daar heb ik al voorbeelden van gegeven en anderen hier ook al........
Met iets anders kom je er niet.
Een reading (mits bij een juiste persoon) zal dit niet oplossen, hoogstens dat je meer inzicht krijgt in je paard, maar hij zal er niet door gaan stoppen.
Succes!!