Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Het moet niet als vervanging gezien worden.
En aan de voorkant heb ik een luik ( staat met mooi weer en weinig wind open en anders dicht ivm tocht) en de achterkant is open altijd, daar kan ze naar haar paddock lopen.itsmi schreef:Jemig, die stal arcadia ziet er wel heel luxe uit!! 10 sterren ofzo zeker, haha!
Zidore schreef:Uiteraard is 24/7 het allerbeste. Dat weet iedereen. Maar helaas wonen we niet in het paradijs maar in het kleine NL. Dus worden er stallen gebouwd. Als we nu allemaal van dit soort stallen hadden? ipv de gewone huis/tuin/keuken stal?? Zoals ik al eerder zei, dit dus alleen naast een goede weidegang, niet dat je hier je paard een hele dag in zet (net zoals je hem niet de hele dag in een stal zet). Maar kan dat niet en je hebt er dan een stal bij als deze dan is dat toch het allerbeste?? Ik snap niet dat je er op tegen kan zijn... toch?
Heb nog even een foto van die arcadia er bij gezet, da's eigenlijk nog beter!

Nightwing_ schreef:Tja wat vind ik er van...
Op zich is het wel fijn dat ze naar buiten kunnen lopen en veel frisse lucht krijgen, maar zo te zien zijn de 'paddocks' wel erg klein dus heel veel beweging krijgen ze er niet in. Ik zet mijn pony dan liever een paar uur per dag buiten waar hij wel zijn energie lekker kwijt kan, dan dat hij de hele dag naar buiten kan maar zijn kont bijna niet kan keren.
Maar inderdaad voor paarden met verplichte boxrust is het wel weer fijn en als de paddocks groter zijn (misschien vertekent het gewoon een beetje op de foto) dan is het natuurlijk alleen maar fijner voor je paard.