bosefoso schreef:Beter iets minder ruimte dan dag en nacht op stal en een uurtje in de paddock te mogen. En in de winter gewoon helemaal niet naar buiten.
Dat ben ik met je eens. 
bosefoso schreef:Er word hier gezegd dat 2000 vierkante meter nog weinig is. Ik denk dat er weinig paarden zijn die dit echt tot de beschikking hebben. Als je zou bereken wat het gemiddelde aantal vierkante meters is van de reacties hier, en dat zouden delen door het aantal paarden in NL, zouden we in NL te weinig hectares hebben.
Het ligt natuurlijk ook aan de omstandigheden en wat je zelf wilt. Persoonlijk vind ik 2000 vierkante meter voor 3 grote pony's weinig als je geen paddock en/of schuilstal hebt. Het ligt ook een beetje aan de ondergrond, maar 's winters wordt dat één grote blubberzooi. Je ontkomt er dan bijna niet aan om een klein stukje af te zetten, want anders lopen ze het zo zwart dat je de 's zomers ook niet eens gras hebt.
bosefoso schreef:Denk dat de mensen met minder ruimte hier niet eerlijk durven te reageren door de aantallen die er door anderen gegeven worden. Buiten mijn twijfel of dit wel echt klopt. Hebben de meeste van jullie wel ooit echt de wei opgemeten? Of zijn die hectares een grove schatting?
Ik heb het echt gemeten met behulp van Google Earth.