Schrikdraadje Luchtzuigen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 16:05

San, ik zie je topic nu pas...

Een stroomdraadje lijkt me niet echt de oplossing :n
Wat we bij Britt gedaan hebben is haar drinkbakje omlaag gebracht en een rek in haar deur en nu ? zuigt ze niet meer, dus probeer alle zuigplekken weg te nemen, verder heb ik geexpirimenteerd met maagcomp van de groene os wat ik overigens niet geweldig vond werken en Pronutrin, wat erg goed werkt, maar ook in je portomonee := 80 euro in de 3 weken werd me toch iets te gortig...

Nu heb ik een grote groene bak van Hartog in Britt haar stal staan waar de hele dag ruwvoer in zit, hier zit een rek bovenop zodat ze niet alles in een keer naar binnen kan schransen ;) krachtvoer krijgt ze bijna niet.

Britt zuigt namelijk voornamelijk na het krijgen van krachtvoer en het verschilt ook per krachtvoer in welke mate ze wil gaan zuigen.

Kom anders is een keertje kijken hoe wij het opgelost hebben op stal, Britt is in ieder geval een stuk gelukkiger nu zonder band en zoekt al niet eens plekjes meer om te gaan zuigen na het eten en dat is toch veel fijner dan een gefrustreerd paard die op stal niet durft te bewegen omdat hij het stroomdraad kan raken ? :)