Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Echwel schreef:Maar staan de andere paarden daar ook in?? zo niet staat hij ook nog eens alleen.
ik weet wel van pensioenstallen dat ze met zijn allen naar buiten gaan en er niet per ras naar de behoeft wordt/ kan gekeken..

Echwel schreef:Ik vind het trouwens leuk dat iedereen het over grasmaaier heeft terwijl het over een haflinger gaat die juist niet in teveel gras mag staan zonder aan het werk te zijn.
Ook dit moet je bij je beslissing mee nemen dat het dier wrs niet de hele dag de wei in kan
Echwel schreef:We hebben allemaal de ideale situatie voor ons eigen dier gecreerd, maar ook ik zou als mijn pony nu een probleem zou krijgen met werken niet weten wat ik met har moet doen
Ze zijn nu ingesteld op werken en krijgen weidegang en voer voor die hoeveelheid energie die ze produceren, maar om opeens iets te vinden waar een jonge pony zomaar de volgende twintig nogwat jaren zou kunnen doorbrengen is niet zo makkelijk
Echwel schreef:Kim wat nu als de eigenaar ermee ophoudt en de meest rare doemscenario's voorbij kunnen komen??
Nu kan hij het gras enz nog verdragen maar niet ieder paard kan dat..
Ik ga hier geheel met Arabesk in mee...
KiWiKo schreef:Echwel schreef:Kim wat nu als de eigenaar ermee ophoudt en de meest rare doemscenario's voorbij kunnen komen??
Nu kan hij het gras enz nog verdragen maar niet ieder paard kan dat..
Ik ga hier geheel met Arabesk in mee...
dan is afmaken het beste voor het dier.............. moet je ook niet moeilijk over doen dan........
het is naar, zeker als het een jong peerd betreft.............. maar beter dood als je handel in...........