.
Toen Anouk nog een Anoukie was

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/121097/incoming/Rox_ik_staan(1).JPG[/img]
Toen Anoukie echt Anouk was geworden (bijna een jaar geleden nu)

En deze foto is deze week gemaakt. Hierop zie ik nu niet echt roldijen (wel een flinke derriere maar dat zul je me ook nooit horen ontkennen
). Als ik dan deze foto zie is het wel weer schrikken:

Is dat echt mijn been??? >;)
Sta er zelf trouwens ook niet op mijn best op maar ja,...
Er zijn ook mensen die mij te groot vinden voor Saar (of die denken dat mijn zadel te klein is voor me
), anderen zeggen weer dat we een hele leuke combinatie zijn. Ach en zo is het altijd wat! 

Dank je, erg lief van je!!! Maar ook ik krijg vaak zat te horen dat ik toch wel behoorlijke bovenbenen en kont heb,... En eerlijk is eerlijk, ik hoor echt niet bij de slanksten van deze wereld (al hoef ik ook echt geen maat 34 te hebben!).
(maar dan net andersom: zij is klein en ik is groot en dat is niet eerlijk, oh nee). Al die sprieten om me heen,...

.
), dan krijg je pas een minderwaardigheidscomplex! Ik heb confectiemaat broek 44, maar bij Pikeur krijg in een 46 nog niet over mijn klapkuiten heen.
ik heb in 'dikke' tijden maat 42 en in 'dunne' tijden maat 40 (maar ben ook 1.80, dat scheelt) en ben nu bij de laatste 15 van een modellenwedstrijd voor een maatje meer, dus het kan allemaal hoor!