Wel zo handig en ook nog veel leuker dan zonder paard op vakantie te gaan.Als ik zelf op vakantie zou gaan zou ik ankie gewoon laten staan. Ze staat in een wei, en het is een volpension stal dus dat zou geen probleem zijn. Ik wil er sowieso nog geen anderen op hebben eerst, dus dan zou ze gewoon ff op rust komen.
Toekie schreef:Wat doen jullie als je voor langere tijd gaat?
Ik ben van plan om volgend jaar 3-4 maanden naar Amerika te gaan. Tijdens mijn vakantie vorig jaar (5 weken) heb ik mijn paard naar de trainster gebracht maar zij is er wegens gezondheidsproblemen helaas mee gestopt. Nu laat ik 'm lekker staan bij mn eigen pensionstal. Hij heeft het daar prima naar zijn zin en wordt goed om 'm gelet. Toch vind ik drie maanden vakantie wat te lang. Dat gaat hem ook vervelen vrees ik, hij houdt wel behoorlijk van de aandacht en een ritje op z'n tijd.
Iemand iets soortgelijks gehad?
Nee, maar ik zou Ankie dan gewoon voor die tijd op de wei doen ergens. Ankie verveelt zich nooit als ze lekker in de wei met andere paarden gras kan eten

Heb geen idee hoe ze erop reageert (al denk ik ook wel dat ze het helemaal niet erg vind om bijna 3 weken grasmaaier te zijn.... vooral mijn eigen schuldgevoel denk ik.....